Monday 1 November 2010

Keguguran

Khamis 21/10/10 aku gembira kerana aku disahkan mengandung....emmmm suka sgt sbb memang aku merancang utk tambah anak lg....

Ahad 24/10/10 aku wat blood test di hospital hamad & wat health card

Isnin 25/10/10 aku keguguran....aku di tahan di wad selama 2 hari...menangis aku ketika doktor mengatakan aku akan ditahan...bayangkan la...aku di m'sia pun x pernah ditahan wad....inikan pula di tempat org...punyer la sedih...dah la xde org teman...

Keguguran...itulah perkara yg aku takutkan sbb kali ni mengandung aku mengalami bleeding yg banyak...bayangkan ketika bersama hubby pun kuar darah....aku ingatkan aku mengalami kanser serviks sbb tanda2 nya hampir sama....rupa2 nya aku mengandung dan usia kandungan ku 14 minggu....sedih memang la sedih tp mungkin ada hikmah disebaliknya...

No comments:

Post a Comment