Monday 21 March 2011

Pregnant lagi.....

Gembira sungguh hari ni....
suka ada...takut ada... perasaan ni bercampur-campur
suka n gembira sebab doktor dah sahkan aku mengandung
dan kandungan ku sekarang 6 minggu

takut sebab dolu aku pernah keguguran dan sangat takut kalu 
perkara itu berulang...

alhamdulillah...berkat balik Malaysia kot...hehheheh
mana tak nyer hari2 menghadap muka my hubby...kalo kat Qatar lain
sebab hubby kena ke keje...
mungkin sudah rezeki kami...alhamdulillah.

semoga kandungan ku ini selamat hingga melahirkan anak yang sihat
dan mendapat anak yg soleh....solehah...bijak...cerdik..
serta menghormati orang tua..
tak kira lelaki atau perempuan..

2 comments:

  1. Tahniah ye...jaga diri dan pemakanan....Jangan buat keje berat2...Insya Allah, selamat semuanya..

    ReplyDelete
  2. Assalam.. Tahniah dari sahabat lama...

    Jenguk saya di http://www.karimmj.com
    saya dah ada hosting sendiri dan segalanya saya buat sendiri... it was a nice experience !

    ReplyDelete