Sunday 2 October 2011

back to school....

alhamdulillah....kedua-dua anakku telah bersekolah
Harith di Year 2 manakala Hanim di Foundation Stage
ala-ala sekolah tadika la kat Malaysia

Harith n Hanim masuk ke sekolah minggu kedua sebab kami belum kembali 
ke Qatar masa tu....

alhamdulillah Hanim senang  untuk bangun pagi...dan hari pertama
sekolah aku sudah menghantarnya memaiki bas...
bukan tak nak hantar ke sekolah cuma takut dia memangis bila aku nak balik nanti
balik dari sekolah aku tunggu...cuma hari pertama tu...mungkin belum biasa dengan
alam persekolahan...hanim terkencing dalam seluar..
dan minggu pertama alam persekolahan berjalan lancar...

cuma aku la agak keboringan sebab xde sape kat umah...sementara anak2 ke sekolah
nak tunggu baby lahir...lambat lagi...ada sebulan lagi kot..
pas2 duniaku akan berubah dengan kehadiran baby baru...
akan sibuk dengan ketiga-tiga anakku..
alhamdulillah rezeki...tapi tu la...macam tak percaya aje..
aku akan mempunyai tiga orang cahayamata...
terima kasih Ya Allah




No comments:

Post a Comment