Wednesday 28 July 2010

besday 32

2 ari lepas besday aku yg ke 32...heheheh dah tua....tp hati muda wo..tahun ni...xde belah2 kek...sebab aritu aku puase...n malam tu nisfu syabaan so baca yassin jer la...

yg xpuas ati tu...hubby aku...bole dia wish guna sms jer...hampeh...hehehhehe malam td aku dah lepaskan geram kat dia....aku cubit2 dia...padan muka...hehheheheh

mungkin kami akan mkn2 kat doha kalo hubby xkeje nnt...pas2 hubby nak belikan alat senaman...maklumlah isteri dia ni dah gemukkkkkkkk.....sejak duk qatar ni...berat badan bertambah2...makin lama makin naik...geram sungguh....nak kata makan banyak xjugak...cuma itulah aku malas masak kekadang...pas2 hubby beli nasi bukhari la....nasi mandi la....kebab la..itu yg buat badan naik...dah la malas nak exercise...hehehehhe salah sape ek...

sendiri mau ingat la.....sekarang tgah berdiet...lepas kul 7 xleh makan...mudah mudahan berjaya....

No comments:

Post a Comment