Wednesday 22 December 2010

Allegic

baru- baru aku mengalami gatal-gatal di keseluruhan badan
tiba-tiba jer
waktu tu jam 3 pagi....puas aku mengaru tapi gatal tetap xilang...
esok kan tu aku tengok habis merah2 kat seluruh badan
my hubby cakap aku allegic

sebenarnya aku sakit kepala so makan la panadol yg doktor bagi 
masa aku ditahan wad sebab keguguran aritu
aku makan pil tu 2 biji...ikut arahan doktor so aku makan kira2 jam 3 petang 
sebelum kami keluar ke Qatar Racing Club

lepas makan tu aku relax sekejap pas2 terus bersiap2
so sakit kepala pun ilang sbb bole g jalan2 tu

malam masa tengok drag race tu ok jer...best tapi sakit telinga
pas2 balik pun still ok...pas2 kul 3 pagi gatal2 menyerang

dah la hubby keje siang...terpaksa ku tahan kegatalan ini
balik hubby dari keje terus ku suruh hubby g beli ubat kat farmasi
nak g klinik tutup sebab ari jumaat n kebetulan sabtu orang Qatar sambut merdeka
so beli ubat kat farmasi jer
abis gok 100 riyal beli ubat
ubat makan zyntec dan lotion sapu

alhamdulillah 3 ari jer gatal-gatal pun ilang...

No comments:

Post a Comment