Wednesday 13 July 2011

Ultrasound

ari isnin 11.07.11 aku ada appointment nak wat 
ultrasound kat Al-Khor Hamad Hospital
nurse tu suruh datang awal sebelum pukul 8...
so aku telah mengkhabarkan kepada my hubby supaya bawa kereta
ke tempat keje so aku bole g awal kat sptal

setibanya di hospital aku pergi ke kaunter utk ambil nombor tapi dia suruh g
main casher dolu...bayo sebanyak QR50 utk ultrasound
selesai bayo baru bole amik no giliran
mujur g awal xpayah la menunggu lama...cuma 2 org je yg menunggu giliran
moral- kalo nak deras g awal

pas2 giliran aku pun sampai
hehehhehe punya la lama dia wat ultrasound hampir 1 jam
muskil aku sebab kat malaysia xde la beria sangat nak ukur2 sume 
macam nak amik ukuran kepala la..gambar mata, spinal. arteri...tangan, kaki
semuanya perlu diambil gambar

pas2 yang jadi kemusykilan dia nak amik gambar dari bawah...guna pendulum
mujur xsakit...tapi agak malu la sikit
dalam pada tu sempat jugak aku tanya....my baby is girl or boy?????
the answer tungguuuuuuuuu....bersalin dolu ek









No comments:

Post a Comment